Reklama Gillette o dobrym mężczyźnie

Piękna reklama łamiąca chore rozumienie “męskości” pełne wypaczonych, szkodliwych zachowań.
Mężczyzna powinien zachowywać się dobrze.
Nie bić, nie molestować, nie gnębić. Zatrzymać seksizm i prymitywizm z tym związany.
Powinien przeciwstawiać się temu złu!

Niestety reakcją mas Osób płci męskiej, zamiast zrozumienia treści i widoku dobra i normalności jest… bojkot Gillette.

Niby oczywistości, a mocno odrzucane…. Niestety – przy tak gigantycznych w skali społeczeństwa: nieumiejętności dostrzegania oczywistości i sile nawyku myślenia, że coś jest “właściwe” (nieumiejętności samodzielnego myślenia) – nawet jeśli to coś jest rażąco złe – jest przyjęte jako normalne i dobre.
Do zmian potrzebne są odpowiednie: ugruntowanie, wiedza i postrzeganie, których nie ma – albo ciągle jest za mało.
Ludzie przekazują i powielają od lat inne “wzorce”, zgodnie z którymi “być mężczyzną” znaczy wspierać wyżej wymienione patologiczne zachowania i sposoby bycia (albo przynajmniej uznawać je za “zwyczajne”). Na podstawie powielonych i zapisanych w umysłach “wzorców” całe masy budują swoją męską tożsamość (faktycznie: zbiorową). Kopie wzorca.

Hiperłącze:

No cóż. Ci, którzy myślą, że do słowa “mężczyzna” trzeba użyć określenia “prawdziwy” i poprzez to “prawdziwy” rozumieją stek bzur kojarzonych z mężczyznami i stek idiotyzmów na których całe masy budują poczucie tożsamości – zapewne wyrzucą maszynkę Gilette do kosza ubodzeni mądrością i “zawiłością” przekazu…

W reklamie wyraźnie i ładnie pokazano chore programowanie umysłów (boys will be boys – powtarzane jak mantra), które zostało przez masy przejęte, a działa tak, że Ludzie mają o aspektach męskości, kobiecości i relacji pomiędzy płciami chore i fałszywe przekonania, w które “wierzą” i na których zbudowali tożsamość.

Dobrze przestać to powielać sobą.
Zapobieganie agresji i przemocy, szacunek do Istot i Istnienia – to rola Istot rozumnych. Człowieka. Kobiet i Mężczyzn.

PS: Niechęć do filmu i takiego postrzegania (niechęć do normalności!) widać w wynikach lubię/nie lubię na filmiku oraz komentarzach. Przerażające w sumie jak daleko Ludzie zaszli w swoim pomyleniu.
Ale zdanie o sobie maja, że hoho…

“Mądry” gatunek.
Póki nie ma wiedzy na temat działania umysłu, programowania, wyobrażeń i schematów myślowych jakie społeczeństwo ma wpojone, czego skutkiem będzie lepsza umiejętność samodzielnego myślenia, większa wrażliwość i szersze dostrzeganie – warto po prostu programować Ludzi inaczej – na dobro. Nie na pomylenie.

Więcej takich przekazów!!!!


Źródło widoku ekranu: Reklama Gillette –
https://www.youtube.com/watch?v=koPmuEyP3a0


Ewa Michalik-Kardaś

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *